Presentazione di WS01UK

presa multifunzione
prese multifunzione
presa

Questu hè u tipu britannicu di cuntrollu 5 Way è 4USB Socket, mudellu WS01UK,chjamatu ancupresa multifunzione, lasciami presentà e so informazioni dettagliate per voi, stu socketTipu wirelessisWiFi 2.4GHz, 802.11g/b/h, hè ancu un cuntrollu programmabile di Timer, hà ancu un cuntrollu di switch di countdown, versione IOS è Android App.Pudete scaricà u App à traversu u vostru tilatica, e poi vi ponu cuntrullà lu da App attraversu u vostru tilatica, hè assai facile.Hè una piattaforma di frame TUYA, a tensione operativa hè 110-240V / 50HZ, Max 3.1A output USB totale è Max 2.4A output single, Max Current hè 13A, Max putenza hè 3120W, è a temperatura operativa hè da -10 ° C à +40. ° C, ancu cù 6 indicatori di putenza,stu tipu di socket hà ancu un disignu di prutezzione di i zitelli, avemu digiàCE, RoHS2.0, REACH, PAHSquelle certificazioni.È u nostru prezzu sempre assai favurevule, sè vo avete qualcosa interessante, per piacè cuntattatemi liberamente in ogni mumentu.Vi risponderaghju assai prestu.

Perchè sceglie noi?
1.tantianni di sperienza OEM & ODM in a fabricazione di socket di estensione di putenza
2.STU+CEgià certificazioniappruvatu
3.Avemu una forte capacità in R & D, Sistema di Controlu di Qualità Cumpletu è Equipaghji Multi-test per Assicuranza di Qualità.
4. Rich Experience per a marca di punta internaziunale.

Dettagli di imballaggio:1 Se a quantità hè abbastanza grande, pudemu fà l'imballu secondu a vostra esigenza 2 Ogni pruduttu hè sigillatu da un saccu di polietilene. Pò esse sempre in boni cundizioni 3 E merchenzie utilizanu imballaggi standard.

Esportazione:1 I nostri clienti sò in tuttu u mondu è a dumanda di quantità hè grande. Dopu u pagamentu, i campioni seranu mandati ASAP.2 Dopu avè cunfirmatu u pagamentu, i campioni saranu mandati da DHL, UPS, FEDEX 3 Pudemu aiutà u vostru agente chì in Cina per trattà cù u prucessu d'esportazione 4 A merchenzie pò ancu esse esportata da a vostra cumpagnia di cummerciale 5 Pudete cuntattate u nostru dipartimentu di vendita per più dettagli.


Tempu di Postu: Dec-13-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns02
  • sns03