circa a nostra cumpagnia "NINGBO ROYOUNG ELECTRONIC TECHNOLOGY COLTD"

a nostra cumpagnia Stabbilita in u 2015, NINGBO ROYOUNG ELECTRONIC TECHNOLOGY COLTD hè stata situata in Ningbo China, chì hè un prufessore R & D prufessiunale per Sockets di Control Remote.Interruttore di u tempu.Misuratori di putenza.Prese intelligenti Wi-Fi.Lampade Intelligenti Sockets di Prutezzione di Surge, etc.

Plug intelligente

Wi-Fi Smart Plug

Timer digitale settimanale

I nostri prudutti sò basati nantu à u disignu innovativu è mudernu è l'alta tecnulugia, è simu fieri di i nostri ingegneri tecnichi sperimentati è travagliadori qualificati.Ogni annu hà circa 6 novi prudutti sò lanciati in u mercatu.

A maiò parte di i nostri prudutti anu appruvazioni CE, R&TTE, GS, TUV, SAA, KC, ROHS, etc.I prudutti sò allargati à l'UE, l'Asia Orientale-Sud, l'Asia Centrale etc.

A cumpagnia hà dipartimenti cumpleti è struttura urganisazione raziunale.Crea direttore generale, dipartimentu di vendita, dipartimentu d'ispezione di qualità, dipartimentu di pianificazione, dipartimentu di pruduzzione, dipartimentu finanziariu, dipartimentu tecnologicu, magazzinu di assemblea, magazzinu di stampa, attellu di stampaggio a iniezione, magazzinu di materie prime, magazzinu di pezzi di ricambio, magazzinu di prudutti finiti, etc. presente.A cumpagnia hà furmatu gradualmente una squadra di talentu eccellente chì hà una forte qualità pulitica è una capacità prufessiunale è chì osanu innuvà è luttà cù u stessu scopu.Inoltre, a cumpagnia recluta talenti in u mercatu di talentu ogni annu per risponde à i bisogni di a cumpagnia in u sviluppu crescente.

Cum'è una impresa muderna cù una forte cumpetitività, royoung hà equipaggiu avanzatu di ispezione di produttu è un forte putere tecnicu, si concentra in a gestione di l'impresa, a fabricazione di u produttu, a ricerca è u sviluppu, a migliione cuntinua è l'innuvazione di a qualità di u produttu.Ogni annu, a cumpagnia investe assai capitale in a ricerca è u sviluppu di novi prudutti per risponde à a dumanda di u mercatu.A cumpagnia sustene a pulitica di qualità di "qualità suprema, innovazione magra, migliuramentu cuntinuu, satisfaczione di u cliente" è mantene l'esplorazione in l'aspettu di a filusufìa di l'operazione, a ricerca è u sviluppu di u produttu è u modu cummerciale per furnisce un megliu pruduttu è serviziu à i clienti è diventà a prima classe. impresa in u mondu.

i nostri clienti principalmente da i paesi di l'UE, cum'è Germania, Francia, Italia, Svizzera è cusì.avemu travagliatu cù l'altri per parechji anni.in l'annu dopu, avemu da pruvà à participà à qualchi esibizioni, è chì più è più clienti ci cunnosce.


Tempu di Postu: Nov-08-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns02
  • sns03